Általános irodai adminisztrátor
Általános irodai adminisztrátor
Cégünk általános irodai adminisztrátor pozícióban munkatársat keres, akinek feladata többek közöttaz ügyfelekkel való kapcsolattartás és általános irodai teendők elvégzése. Fontos, hogy lendületes, talpraesett, jó megoldó képességgel rendelkező személy legyél.
Feladatok:
-Kapcsolattartás az ügyfelekkel írásban és telefonon
-Szerződéskészítés
-Árajánlat készítés
Elvárások:
-Középfokú végzettség
-Általános informatikai alapismeretek (Microsoft Office, Excel)
-Nyitottság az új információk elsajátítására
-Nyitottság a műszaki világ iránt
-Jó kommunikációs képesség
-Önállóság
Előny:
-Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
-Igényes környezet
-Versenyképes bérezés
Fényképes önéletrajzoddal az alábbi e-mail címen várjuk jelentkezésed: